Jane's Hooked on Crochet

A place to write about my crocheting, things I'm learning, book reviews, ideas, projects in mind, works in progress, patterns, photos, fair entries, whatever...

Thursday, September 06, 2007

Cake Sachets

Let's make this entry short and sweet. Check out the crocheted desserts at the above link, Cake Sachets.
Oh, the yummy chocolate cakes, whipped cream, raspberries, blueberries, strawberries,.. oh the dripping chocolate syrup. I've spent a lot of time decorating cakes, and the details are very authentic. Try to select a favorite!

1 Comments:

At Thursday, May 26, 2011, Anonymous Anonymous said...

Vous avez de bons points il, c'est pourquoi j'aime toujours verifier votre blog, Il semble que vous etes un expert dans ce domaine. maintenir le bon travail, Mon ami recommander votre blog.

Mon francais n'est pas tres bon, je suis de l'Allemagne.

Mon blog:
credit immobilier aussi demande de rachat de credit

 

Post a Comment

<< Home